Na jó, nem tan'tam meg. Leírni? Pláne nem. Mire emlékszel, Péter, mire emlékszel Jánosunk nagy népieséposzából ( külön kellene szedni, kulcsszóként, kult-kulcssszóként megtalálná a gugli), én meg semmire. Leblokkoltam. Így járt a humán-stréber.

12 éves voltam, de arra az elpirulásra máig emlékszem. Olyat/úgy, fogalmazzunk választékosan, válassz magadnak szót, Bakcsi Györgynél meg gyilkost, ez aztán a posztmodernitás, szó: olyatúgy még nem pirultam soha. Nem ártott vón' valmi pirula.  A magyartanárnőnek (T. Margit) isteni teste volt. Nem a lába volt jó, nem részleges izé, hanem az Egész volt jó.

Kicsi voltam, nagy fantáziával.

Szerző: Masikmezo  2009.02.24. 14:01 Szólj hozzá!

Címkék: kulcsszó test jános péter humán fantázia isteni pirula toldit bakcsi györgy

A bejegyzés trackback címe:

https://masikmezo.blog.hu/api/trackback/id/tr35962977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása