Volt ő simlis Pataki- pedig csak vagány. Nevezték gazembernek- pedig csak őszinte. Én nagyon szeretem és nagyra értékelem az EDDA Műveket, amit létrehozott, egészen egyéni és eredeti.

Még a nótázást is megbocsátom Patakinak. Belefér. Szórakozik egy kissé, meg pénzt keres.

Tizenegy éves koromban ismerkedtem meg az EDDÁval , V. Zoli barátommal hallgattuk a hatos lemezt, aztán visszafelé megkaptam karácsonyra az ötöst, rajta a Körrel, de ez már túl messze vezető történet. Érdekes, hogy gyermekkori kedvenceit ritkán hallgatja az ember felnőttkorában. -Valamelyik nap az Így akarom c. dalt hallgattam, úgy, mintha most hallottam volna először.

Lehet, hogy hajlamos vagyok a nosztalgiára?

Szerző: Masikmezo  2009.02.24. 14:28 Szólj hozzá!

Címkék: dal pénz edda nosztalgia nóta pataki művek így akarom

A bejegyzés trackback címe:

https://masikmezo.blog.hu/api/trackback/id/tr14963010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása